Se, miten hyvin yksittäinen työ suoritetaan, on muun muassa työn valmistelun, olosuhteiden, henkilökohtaisen sekä työryhmän osaamisen ja käytettyjen työkalujen summa….
Avainsana: johtaminen
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Käyttöaste
Hyvässä palveluliiketoiminnassa henkilöiden ja laitteiden käyttöaste on korkea. Aloilla, joissa kysyntä vaihtelee, tämä voi olla haastavaa. Yritykset, jotka onnistuvat ympäri…
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Paikallisuus
Onko tuttu paikallinen toimija aina se paras vaihtoehto? Paikallisuus on merkittävä kilpailuetu, mutta ei yksin ratkaise asiakkuutta palveluntarjoajalle tai määrittele…
Arvio sen todistaa: turvallisuus ja vastuullisuus kunnossa
Mikko Ijäs toimii Deletellä yksikön päällikkönä Etelä-Karjalassa. Hän oli mukana, kun Imatralla tehtiin Deleten HSEQ-arviointia. Arviointi tehtiin, jotta asiakkaat voivat…
Intohimona asiakkuuksien kehittäminen
– Olen asiakkuuksien parantamisen työkalu, kertoo Deleten teollisuuspalveluiden kehityspäällikkö Toni Mikola. Hän on ollut Deletessä töissä jo vuodesta 1997 ja…
Prosessipuhdistusten raportointi näyttää tehtaan kehityskohteet
Toiminnan kehittämisen kannalta on tärkeää tietää mitä on tehty ja missä. Tästä ajatuksesta lähti liikkeelle asiakkaan kanssa yhdessä räätälöitävä raportointimalli,…
Turvallisesti yhdessä asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa
Haluamme olla asiakkaiden suosima ympäristöpalvelujen tuottaja ja tukea asiakasyritysten liiketoimintaa kestävästi ja vastuullisesti. Tarjoamme asiakkaillemme kattavan ja luotettavan kumppanuuden, jossa…
Energia-alan asiakkaat hyötyvät valtakunnallisesta palvelusta
Uusi toimintamalli lupaa energia-alan toimijoille helpompaa yhteydenpitoa, parempaa palvelua ja prosessien tehostumista. Delete on yksi johtavista Pohjoismaissa toimivista täyden palvelun…
Deleten Puhdistuspalveluiden vuosi 2020 käynnistyi vahvalla panostuksella henkilöstön osaamiseen
Starttasimme vuoden 2020 Deleten Puhdistuspalvelut-liiketoiminnassa esihenkilöiden ja työntekijöiden valmennuksilla. Esihenkilöiden valmennuksessa teemoina olivat esihenkilön oikeudet ja velvollisuudet, oman esimerkin vaikutus…