”Turvallisuus on yhteinen saavutuksemme.” DELETEllä oman korjaamomme asiantunteva tiimi varmistaa, että kalusto pysyy huippukunnossa vuoden ympäri. Tänä lokakuuna saavutimme merkittävän…
Kategoria: Palveluliiketoiminta
Asiakaskohtaamiset ovat kilpailukyvyn ytimessä
Uuden omistajan myötä DELETE on päivittänyt myös strategiansa ja osana tätä kehitystyötä DELETE toteutti kesällä 2024 kilpailukykytutkimuksen. Sekä henkilöstöltä että…
Case SSAB Raahe ja Hämeenlinna: Ympäristövastuu asiakkuuden ytimessä
DELETE ja SSAB:n Raahen tehdas aloittivat yhteistyön maaliskuussa 2024. Tarjous- ja sopimusneuvottelut kestivät noin vuoden. Neuvottelujen aikana yritykset kävivät tarkasti…
REMONDIS-yhteistyötä yli lahtien
Vuoden 2023 lopulla globaaliin REMONDIS-konserniin liittyneellä DELETEllä on tänä vuonna ensimmäistä kertaa ollut kevään huoltoseisokkisesongissa mukana apuja konsernin muista yrityksistä….
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Työ- ja ympäristöturvallisuus
Turvallisuusperiaatteemme alkaa näin: ”Meillä ei tapahdu tapaturmia, jos se on minusta kiinni”. Kirjattu periaate ei sinänsä muuta työturvallisuutta suuntaan tai…
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Asiakastyytyväisyys
Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää? Tyytyväinen asiakas jatkaa palveluiden tilaamista samalta toimittajalta uudestaan ja uudestaan. Tyytyväinen asiakas luottaa tutun toimittajan…
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Työmenetelmät
Se, miten hyvin yksittäinen työ suoritetaan, on muun muassa työn valmistelun, olosuhteiden, henkilökohtaisen sekä työryhmän osaamisen ja käytettyjen työkalujen summa….
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Käyttöaste
Hyvässä palveluliiketoiminnassa henkilöiden ja laitteiden käyttöaste on korkea. Aloilla, joissa kysyntä vaihtelee, tämä voi olla haastavaa. Yritykset, jotka onnistuvat ympäri…
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Paikallisuus
Onko tuttu paikallinen toimija aina se paras vaihtoehto? Paikallisuus on merkittävä kilpailuetu, mutta ei yksin ratkaise asiakkuutta palveluntarjoajalle tai määrittele…
Mitä on hyvä palveluliiketoiminta? Kilpailukyky
Kuinka paljon palvelusi erottuvat edukseen kilpailijoihisi nähden asiakkaittesi mielestä? Tämä ero määrittää palveluliiketoimintasi kilpailukyvyn. Kun asiakas suosii ja suosittelee tiettyä…