Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää? Tyytyväinen asiakas jatkaa palveluiden tilaamista samalta toimittajalta uudestaan ja uudestaan. Tyytyväinen asiakas luottaa tutun toimittajan…
Avainsana: asiakastyö
Intohimona asiakkuuksien kehittäminen
– Olen asiakkuuksien parantamisen työkalu, kertoo Deleten teollisuuspalveluiden kehityspäällikkö Toni Mikola. Hän on ollut Deletessä töissä jo vuodesta 1997 ja…
Major projects manager keskittyy työssään seisokkisuunnitteluun ja organisointiin
Jaakko Mäenpää on tuttu Deleten Porvoon toimipisteestä ja Kilpilahden teollisuusalueelta, jatkossa hän toimii isojen projektien parissa myös valtakunnallisella tasolla. Jaakko…
Prosessipuhdistusten raportointi näyttää tehtaan kehityskohteet
Toiminnan kehittämisen kannalta on tärkeää tietää mitä on tehty ja missä. Tästä ajatuksesta lähti liikkeelle asiakkaan kanssa yhdessä räätälöitävä raportointimalli,…