Lea Partanen on nimitetty Delete Finland Oy:n markkinointipäälliköksi osana yrityksen strategista panostusta brändin vahvistamiseen ja digimarkkinoinnin kehittämiseen. Partanen, jolla on aiempaa kokemusta teollisuuden markkinoinnista ja viestinnästä, tuo mukanaan vankan kokemuksen markkinoinnin alalta ja kattavan näkemyksen digitaalisen markkinoinnin kehittämisestä.
”Haluamme vahvistaa myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä”, kertoo myynti- ja markkinointijohtaja Dan-Olof Palm. ”Lealla on merkittävää kokemusta alalta ja uskomme hänen osaamisensa tukevan yrityksemme tavoitteita, brändin kehitystä ja näkyvyyden kasvattamista digitaalisissa kanavissa.”
Partanen aloitti tehtävässään 13. toukokuuta ja raportoi suoraan Palmille. Hänen vastuulleen kuuluu nykyisen markkinointistrategian vahvistaminen ja implementointi erityisesti digitaalisen markkinoinnin ja sisällöntuotannon näkökulmasta. Hän tuo mukanaan myös hands-on otteen taktiseen markkinointiin, mikä on keskeistä Deleten markkinoinnissa ja yrityskulttuurissa.
Partanen on aiemmin työskennellyt menestyksekkäästi teollisuuden nostopalveluyritys Havatorilla, missä hän vastasi mm. brändin rakentamisesta, sisällöntuotannosta ja digitaalisesta markkinoinnista.
”Näen Deleten vahvana alan toimijana, ja olen innoissani päästessäni liittymään Deleten tiimiin”, sanoo Partanen. ”Tavoitteenani on rakentaa markkinointia siten, että se lisää yrityksemme tunnettuutta ja korostavat asiakkaillemme tarjoamaamme lisäarvoa. Odotankin innolla, mitä kaikkea saammekaan aikaan – mahdollisuuksia on vaikka mihin!”
Deleteläiset toivottavat Lean tervetulleeksi tiimiin!