Delete kouluttaa ja rekrytoi vakituisiin työsuhteisiin 14 puhdistusalan ammattilaista

– Haemme Deletelle osaavia ja motivoituneita ammattilaisia. Tällä hetkellä alalla on valitettavan vähän työvoimaa tarjolla. Me Deletellä olemme valmiita kouluttamaan uudet ammattilaiset ja tarjoamaan sen lisäksi vakituisen työsuhteen. Emme hae valmiita osaajia, vaan haluamme kouluttaa alasta aidosti kiinnostuneita henkilöitä työskentelemään Deletessä. Tärkeimpinä valintakriteereinä ovat motivaatio ja hyvä asenne työhön sekä halu oppia, kertoo Deleten henkilöstöjohtaja Jukka Marttila.

Koulutuksessa opiskeltavat työtehtävät koostuvat monipuolisista puhdistusalan tehtävistä, kiinteistöalalla, viemäritöissä ja teollisuudessa.

– Koulutus kestää 3,5 kuukautta (14.2.-26.5.2017), jonka aikana koulutettavat perehtyvät ja kouluttautuvat huolella tuleviin työtehtäviin ammattilaisten johdolla. Koulutuksessa yhdistyy lähiopetus (20 päivää) ja käytännön työskentely Deletellä. Työskentelypaikkoja on tarjolla Helsingissä, Porvoossa ja Riihimäellä, kertoo Marttila koulutuksesta.

Tähtäimessä vakituinen ja pitkäaikainen työsuhde? Investoi omaan koulutukseesi ja työuraasi. Tämä on tilaisuutesi kouluttautua jopa täysin uuteen ammattiin!

Käy lukemassa tarkempi kuvaus Uramuuntajan sivuilta ja hae mukaan! Toimi nopeasti, sillä haku päättyy 31.1.2017.

Koulutus on tarkoitettu henkilöille, jotka ovat tällä hetkellä työttöminä työnhakijoina, irtisanomisuhan alaisina, määräaikaisissa työsuhteissa tai koulutusta vastaamattomissa tehtävissä. RekryKoulutus on työhallinnon tukemaa koulutusta. Koulutuksen ajalta voit saada sitä ansiopäivärahaa, peruspäivärahaa ja työmarkkinatukea, johon olet työttömänä oikeutettu sekä kulukorvausta.

Ohjelman toteutuksesta vastaavat Uramuuntaja Oy ja Barona Teollisuus Oy yhdessä Deleten sekä Uudenmaan ELY-keskuksen ja TE-toimiston kanssa.

5 hyvää syytä hakea mukaan:

1. Tähtäimessä vakituinen työpaikka
  2. Ainutlaatuinen koulutuskokonaisuus ja perehdytys töihin
  3. Viisi uutta työssä vaadittavaa korttia takataskuun
  4. Kasvavan Delete-konsernin rento työyhteisö ja työpaikka, jossa töitä tulee riittämään
  5. Teet työtä, jolla on näkyvä vaikutus yhteiskuntamme arkipäivään